ברקת נפגש עם גרינבלט ומקארת'י: "מי שמחרים ישלם מחיר כבד"

אריאל שרפר No Comments on ברקת נפגש עם גרינבלט ומקארת'י: "מי שמחרים ישלם מחיר כבד"

ניר ברקת השוהה בוושינגטון לממשל האמריקאי: לנקוט סנקציות נגד חברות המחרימות את יו"ש

ברקת צילום: ג'קי לוי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש העיר ירושלים לשעבר, ניר ברקת ערך בסוף השבוע מסע הסברה בארה"ב במטרה לעודד את הממשל האמריקאי לפעול כנגד חברות המחרימות את ההתיישבות ביהודה ושומרון וזאת על רקע החלטת חברת Airbnb להיכנע ללחץ פלסטיני ולהסיר את יחידות הדיור ביהודה ושומרון מהאתר שלה.

ברקת נפגש בבית הלבן עם ג'ייסון גרינבלט, שליחו המיוחד של הנשיא טראמפ למזרח התיכון ושוחח עמו על האתגרים האזוריים של ישראל ועל דרכים להילחם בתופעת ה-Bds והחרם על ישראל וההתיישבות ביו"ש. ברקת הודה לגרינבלט ולנשיא טראמפ על תמיכתם בישראל ועל ההחלטה ההיסטורית להעביר את השגרירות האמריקאית לירושלים. ברקת קיים גם סדרה של מפגשים עם חברי קונגרס בכירים ובהם קווין מקארתי, מנהיג המפלגה הרפובליקנית בקונגרס,המקורב לנשיא טראמפ.

ברקת ביקש ממקארת'י לבחון אפשריות חקיקה כדי להטיל סנקציות על חברות אמריקאיות המחרימות את ישראל ואת ההתיישבות ביו"ש. "חברה שמחרימה אותנו צריכה לדעת שתשלם מחיר כבד על כך. יש לקדם סנקציות כנגד מי שנכנע ללחץ של אויבי ישראל המונעים משנאת יהודים".

מקארת'י הביע את התנגדותו הנחרצת להחלטת חברת Airbnb והבטיח לבחון אפשרויות שונות שיביאו לשינוי ההחלטה. ברקת הודה למקארת'י על כל פועלו למען ישראל והזמין אותו לשוב ולבקרו בישראל בקיץ הקרוב.



0 תגובות